top of page

Selekce, selekce, selekce


Taky občas trpíte dojmem, že toho děláte málo? Já až moc často.

Zjistila jsem, že to je dáno tím, že prostě dělám tolik různých věcí, že ve výsledku je těch hotových a dokončených opravdu málo. Takže jsem se poslední měsíce hrabala v mé hlavě, tvorbě, zájmech a podobně.

Psala jsem si na papírky, co mě opravdu baví a co mě dlouho doprovází, k čemu se často a ráda vracím. Co bych chtěla dělat, ale jen si to nedovolím protože „to dělá soustu jiných lidí, teď nemám čas, malý mě bude vyrušovat...“ A podobně. Znáte to?

No takže po pár měsících naprosto neselektivního psaní co bych chtěla nechtěla a podobně, mi vyšly tři oblasti, kterým bych se chtěla věnovat. Tedy krom toho, že mi v hlavě vznikl nový projekt, který nemá s tvořením až tak moc společného. I když ilustrace tam budou.

Tenhle proces doporučuji všem v jakémkoliv tématu, které vás trápí. Hodně věcí se tím postupným psaním a probíráním ujasní.

Takže mi nakonec zbyly tři oblasti, které mám potřebu se nejen naučit, ale taky se jim dlouhodobě věnovat.

Je to MALOVÁNÍ ať už na textil, mandaly (které jsem si konečně dovolila a už vznikají), obrazy a ilustrace. Prostě různé techniky, které si opravdu užívám nebo s nima medituju.

Další jsou KARETKY které sice málokdo ocení, ale je to moje srdeční záležitost. Krásných pásků a vzorů není nikdy dost a při speciálních příležitostech, jako třeba vázání rukou na svatbě jsou prostě dokonalé.

A poslední je CHAINMAILLE neboli kroužkované šperky. Stejně jako u karetek, jde o velmi starou techniku. Dříve se přizdobovalo brnění, potom z toho začaly vznikat šperky, které jsou velmi krásné a originální. A stejně jako u karetek, je téměř nekonečná variabilnost vazeb. Mám slabost pro staré výrobní techniky a tohle mi připomíná moje zlatničení. Rozhodně to není moc podobné, ale je to práce s kovem a výroba šperků.

Jestli jste zvědaví na mé tvoření, ráda vás uvidím na mém Instagramu a nebo Facebooku, kde jsem mnohem aktivnější, než tady na blogu, i když se s tím psaním a návody pokusím zapracovat. I když se teď budu asi nějakou dobu věnovat více novému projektu a aktivnímu vyrábění. Mám klasický problém většiny tvůrců, že jsem mnohem lepší ve vyrábění než v následném focení a nahrávání na internet.

Krásné dny plné inspirace!


Nejlepší příspěvky
Zkuste to později
Až budou příspěvky zveřejněny, uvidíte je zde.
Nejnovější příspěvky
Archiv
Hledání podle štítků
Zatím žádné štítky
Následujte nás
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page